8/22/2017

Napsala Nagat | Tagy : , ,
Jsem se vymluvila z přednášky, protože mě sežral Matrix, ale co se dá dělat, možná příště.


Výsledek obrázku pro natsucon
Na rovinu, Natsucon je jediná akce svého druhu, kterou podle mě stojí za to o letních prázdninách v ČR navštěvovat. Za mě má velký plus hlavně kvůli studentsky přijatelné ceně, blízkosti centra a tomu, že je o ulici vedle dost slušnej pokemon nest. Bylo to zajímavé v mnoha semidepresivních ohledech a vyslechla jsem si spoustu zajímavých informací a z celého happeningu si odnáším jen to, že zuby a nehty držím iluzi toho, že na rozdíl od mého okolí nestárnu a celý to připomíná neowestern s prvky klasické řecké tragédie a soundtrackem Johnyho Cashe. Myslím, že si začnu pěstovat novou personu. Čas od času se objevím jako Galadriel, pronesu pár kryptických slov a zmizím.
Anyway, již tradičně jsem nešla skoro na žádný přednášky, takže žádný reviews nebudou, považuji ale za vhodné propagovat ostatní Natsucon specific body programu.


1. AMV Peklo - To je jako AMV soutěž, jenom o 90% víc cringe a nechcete se zastřelit, než ty amv skočí, protože víte, že maj v průměru jen 15 sekund. Rating M for Mental, 9/11 uživatelů doporučuje. Příští rok se přihlásím taky. Pokud se kvůli tomu teda nebudu muset podívat na anime.
2. TlakShow - Následuje oficiální prohlášení pro záznam: Hostovala jsem se dobrovolně na základě rozkazu. Alespoň, že velikost sálu odpovídala ratingu R - ta show není vhodná pro nikoho. Sice se potvrdilo, že si absolutně nepamatuju, co vypustím z huby, nebo v klávesnice, ale alespoň mi nedali na hlavu párek.
3. Normplay soutěž - Viz bod předtím, přičemž se veřejně omlouvám těm ochlastaku na trávě před kostelem, kterým jsem v pátek řekla "Proč aspoň nemáte cosplay, vy bando buzen." On to byl teda strategickej tah, kterým jsem chtěla rozptýlit pozornost, aby jim moje sestra mohla ukrást vodku, ale kdybych tehdy byla informována o rozmachu normplaye v ČR, tak použiju spíš něco jako "Spala jsem s normplayem tvý mámy. Nebo to možná byla fakt ona."
Neplacená reklama: V sobotu večer dávali druhýho Johna Wicka a to je film, kterej fakt chcete vidět, protože tam Keanu Reeves drtí chlapům hlavy stehnama a je to obecně fakt dobrej akčňák. Pokud jste se na mě v průběhu promítání snažili mluvit, tak sorry.
Damn, I wish that was me.

4. Treasure Hunt, resp. Sprchy/Spaní Hunt - Již tradičně se mi chtělo plakat, když jsem viděla ty plánky pater alá WoWko. Hele, já to po těch třech dnech pochopim. Ale až po těch třech dnech a sprchy musím najít už první den. Proč ty plánky mají v legendě i věci, co na tom patře nejsou. Proč jsou na všech patrech všechny plánky a ne jen ten, co tam potřebujete. Proč sklep nemá plánek. Proč ty patra aspoň nemaj číslo. Aaaaaaaaaa
5. Uznávám, že výše zmíněná tráva před kostelem není oficiální součástí conu, ale taky je fajn. A taky je na ní hodně psích výkalů. Jako fakt hodně.

Shrnuto podtrženo, ty cony se nám začínají stáčet do míst, kde vlastně vůbec nebudou o anime a nebudete se muset bát o nich mluvit na veřejnosti. Nebo je to prostě vysokou koncentrací gerontů na festech kolem brněnskýho jádra. Hintzu sice navrhoval pro AF něco jako koutek pro rodiče, ale pokud se nám normplay rozmůže a budem promítat Johna Wicka a Duck Tales, tak proč koutek. Možná se jednou dostanem i k tomu, že nebudeme vypadat jako Evans Peters v novým American Horror Story.

Taky pořád nemám cosplay Metal Gearu a začínaj mi docházet výmluvy.

0 Komentáře:

Okomentovat

Jménem Nadgalaktické aliance gayfreaků a Temna (N.A.G.A.T.) děkuji všem komentujícím za příspěvek.